introvert

Nostalgi: Därför heter det Galento

Eftersom jag blev kallad ”stofil” av What’s Nextarna igår så har jag inget att förlora på en kort promenad längs minnena allé. I synnerhet som det är jubileum. Och i synnerhet som en tidig kommentar på nyheten att alla på Aftonbladet får en iphone var ”när släpps Galento i appstore?” Följande utspann sig för mer … Read more

Saker som känns bra

Att donera 5.000 kronor ur egen ficka till Wikipedia och uppmuntra andra att göra samma sak. Att föreläsa för Transfer. Ska försöka hinna med fler uppdrag 2009. Att det går som tåget för mina låntagare på Kiva. Att länsrätten fattat sitt beslut om Google-skylten. Äntligen. Inte till min favör, men nu är saken över iaf. … Read more