- Doing Journalism Differently
- How Search Marketers are Reaching Local Customers on Facebook – Q&A with G5’s Devin Davis
- Al Jazeera legger ut Creative Commons-video fra Gaza
- Få koll på besökarantal på sajter i Norden
- Annonskartan – så har det gått
- So Long, and Thanks for All the Fish [Letter From The Editor]
- 24HBC: Kommer nätet hålla?
- Jan Stenmark äger. Han äger er alla. Och hör sen.
- Msnbc.com debuts innovative video player
- Aftonbladarna Helin och Jungkvist har fått rost i bloggen | Rolf van den Brink
- Danmark: Mærkeligt, Norge: Kedeligt, Sverige: Kommercielt « Det Levende Ord
- 12 Useful Web Tools for Designers
- Videoplaza Gaining Speed | ArcticStartup
– Ahhh, the obamameter. Koll på löftena.
– Nu gäller det. Vi måste jobba ännu hårdare för de lokala pengarna.
– Smart sätt att få ökad impakt i propagandakriget. CC-licens och råfilm.
– Bra referens över trafiklistor.
– Ted är både briljant OCH transparent. Lärorikt att se annonskartans framfart.
– Oj. Hej då Gina. See you in February.
– Det är lugnt. Jag tar också med en 3G-router. Och en nmt.net-sticka;)
– Det är jag faktiskt beredd att gå med på.
– snyggt. Äntligen börjar det synas att video på nätet inte bara handlar om video.
– Sant. Det är ingen picknick. Men rost i bloggen var ändå ett roligt uttryck.
– Spännande om skillnaden mellan blogandet i sverige, norge och danmark.
– Heja pixlr, det är mycket spinn runt tjänsten fortfarande. Välförtjänt. Och så bra, Ola, att du inte sålde ut dig för tidigt/billigt.
– Videoplaza rocks!
Hoho, bra med dongeln! :)