1. The Joy of Tech comic… It's a wonderful life Leo Laporte!
  2. – The joypoll i nedre hörnet är ännu roligare…

  3. Advertising: How Facebook Became the Biggest CRM Provider – Advertising Age – Digital
  4. – Det är inte bara traditionella medier och journalistiken som har lite trubbel att förhålla sig till de sociala medierna. Problemet lever i allra högsta grad för företag och varumärken också. Eller vänta nu, är det verkligen ett problem? Eller är det en möjlighet…

  5. STAFFAN DOPPINGS BLOGG: FÖRVIRRAD PRESSETIK OCH OVILJA ATT TA ANSVAR
  6. – @sdopping och jag är överens om det mesta här. Det finns ett kort inslag från Morgonsoffan i TV4 med mig från i morse också, dyker upp här snart: http://www.tv4play.se/1.936603?q=assange
    Det kommer också en directors cut, så klart. Ska bara laddas upp på tuben först. Stay tuned.

  7. <i>New York Times</i> Bestseller Seth Godin to No Longer Publish Books Traditionally – mediabistro.com: GalleyCat
  8. – ”I like the people, but I can’t abide the long wait, the filters, the big push at launch, the nudging to get people to go to a store they don’t usually visit to buy something they don’t usually buy, to get them to pay for an idea in a form that’s hard to spread …”

  9. You Can Block Any Facebook User Except Mark Zuckerberg
  10. – Fantastiskt roligt.

  11. TWiT’s Leo Laporte loses faith in social media
  12. – Mycket märklig historia, på så många plan. Och om han nu är så engagerad i dialogen, hur kan det komma sig att han inte märkte det hör problemet förrän nu? Bahh.

  13. Yfrog Image : yfrog.com/m9rq1j – Uploaded by Emanuelkarlsten
  14. – Och Expressen raljerar över de som raljerar. Men vem startade det här?

  15. Epic business, life and love stories: My last blog post
  16. – Stephan Ekbergh slutar blogga. Shit så trist. Jag tror inte det vore nödvändigt, egentligen.

  17. 10 000 tyska sökträffar
  18. – Nyhetstorken gör en sällan besviken…

  19. What a digital camera looked like in 1975…
  20. – Kolla, vilken fantastiskt vacker kamera. Ibland är det nyttigt att bli påmind hur långt vi har kommit.

  21. Svenska politiska partier och Google AdWords
  22. – Enkel, undersökande verksamhet från Super-gunnar.