eniro

Marknadsföringens Ying & Yang – Hybridmarknadsföring

Kärlek börjar med bråk. Sociala medier konkurrerar med mer traditionella metoder. Det är antingen print eller webb, hemsida eller social profil, facebook eller www.whatever.com. Så känns det i alla fall. Antingen heter det “sociala medier är ett jävla gissel! Förklara för mig var affären finns? var tjänar vi pengar?!” eller “sociala medier är framtiden, pappret … Read more

jardenberg kommenterar – 2009-01-14

Janne Josefsson VS Expressen – Jag blir lite vilsen av nyheter24. Stefan Swärd påskyndade kristenvärldens mediekrock – Emanuel får mig intresserad av kristen press. Bara en sån sak. Give Google feedback on “noresults” pages – Google vill ha hjälp. #14 Ta en sånglektion – Blir lite sugen. Hur är det nu, stämmer det att alla … Read more

Dags för TS att vakna – Jajjas arbetsmetoder skadar trovärdigheten

Nästa SEO-företag till rakning. Sökmotormarknadsföring är en långsam process om man ska göra det ”the hard way” och istället blir övertrampen via oseriösa företag många. Quickfixar fungerar helt enkelt inte i längden och det blir ALLTID dyrt för den som blir lurad. Nu är det Jajja som får stryk och återigen spiller det över på … Read more